25.5.2016

sunless sea

Pitkästä pitkästä aikaa kynsipostausta!
Olen viime aikoina ollut huono kuvaamaan kynsiä heti silloin,  kun olen saanut ne valmiiksi 
- sitten unohdan sen ja lakkaukset ehtivät kulua työpäivän aikana tai muussa menossa.

Lightboxin yhden osan ollessa toistaiseksi hyvässä piilossa
(on ihanaa kun mies siivoaa, mutta kun se ei muista, mihin on mitäkin siirtänyt....) 
päädyin kuvailemaan parvekkeella luonnonvalossa pitkästä aikaa.
 
 
Pahlish - Sunless Sea
Butter London - Bossy Boots
Essence - On Air!
Zoya - Tomoko
Vinyylit MiNails

Tykkään ja en tykkää vinyyleistä. Vaikka kynteni eivät ole edes mitenkään erityisen kaarevat,
 on mun jotenkin tosi vaikea saada vinyyli tarrautumaan kynteen tarpeeksi tiiviisti, 
jolloin lakkaa ei pääsisi vinyylin ja kynnen väliin. Tai ehkä en vain osaa? 
Joka tapauksessa, nimettömässä yrittää olla quatrefoil-kuviota ja pienellä silmien siristyksellä se siltä ehkä näyttääkin.

Pahlishia olen pyöritellyt edes takaisin kirppislaatikon ja omistettavien lakkojen joukossa.
Tykkään, en tykkää, tuleeko käytettyä, on se kiva mutta ei ehkä niiiin ihana. 
Uusin tulokas kokoelmassa on essencen on air!, jonka sain siskolta tuliaisiksi ja jota olenkin jo useampaan kertaan käyttänyt. Peittävä, juuri oikea kultainen sävy.
Tomoko ja Bossy Boots on taas vanhoja luottolakkoja.

Viime aikoina olen muuten karsinut kokoelmaani hurjasti - joskushan mulla oli lakkoja yli 400,
 nyt enää alle 200. Jes! Vielä kun saisi niitä ylimääräisiä eteenpäin pyörimästä nurkissa.
Ehkä jaksan roudata ainakin osan Hietsun kirpparille, jonne kahden kaverin kanssa ollaan ensi viikolla suuntaamassa?

2 kommenttia:

  1. Kiva nähdä sulta kynsipostausta taas pitkästä aikaa :) oon aina tykännyt sun tavasta koristella kynsiäsi!

    VastaaPoista